Sidor

måndag 7 november 2011

Veterinären

I morgon ska jag ringa och boka tid till veterinären. Hobbes tandsten kan inte vänta längre. Vi hade hoppats på att finnarna skulle kunna tas samtidigt men det ser ut att få bli två omgångar. Verkligen inte bra då en sövning kan vara väldigt farlig. : (

Sen ska jag också boka tid till Ztiss. Han har gått upp kraftigt i vikt på kort tid och är inte sig själv lik alls. Nervös, orolig, sover mycket och på helt "fel ställen". Ofta utslaget mitt på golvet, ovanligt för honom som normalt sätt kryper upp till någon skön bädd eller sov plats. Han vill heller inte gosa, inte ligga i min famn och han verkar lite öm i högra sidan. Jag hoppas innerligt att det inte är något, att jag är bara nojig hönsmamma men för att få sinnesro ska vi be veterinären ta en titt.

Hoppas vi kan få en tid snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar