Sidor

onsdag 23 november 2011

Nemi efter attacken


Det är jätte olikt Nemi att vara så här mamsig men nu vill hon bara vara nära mig. Lämnar jag rummet går hon efter. Vart väl lite extra olyckligt att jag försvann, åkte till akuten, direkt efter attacken. Stackars Nemi själv hemma med chocken. Den vackra handen som syns i bild är den med de minsta såren jag har efter attacken. Hundens hugg tand gick in i tummuskeln på högra handen. Fast jag säger då det och det helt ärligt menat: hunden hade fått ta mina fingrar till varm korv hellre än en skråma på Nemi!

1 kommentar:

  1. Klart att hon hänger efter dig extra mycket nu! Du har ju bevisat att du tar henne i försvar med ditt eget liv som insats om nödvändigt! Du är inte bara hennes ängel nu utan även hennes skyddande hjälte! <3

    SvaraRadera