Sidor

måndag 22 augusti 2011

Mina damer och herrar!

Det tycks som om jag är tillbaka. Än är inte alla inställningar fixade och min arm ömmar lite för mycket för att orka sitta och skriva långa inlägg men jag har åter en dator. Tänk vad bra det är att bo med en datanörd som kan utöva magi över lite dator delar till något nytt skapas!! TACK HUSSE DU ÄR BÄST!!

Tiden ifrån datorn har gett mig möjligheten att reflektera över några stora förändringar:
1, vi hoppas kunna bringa mer liv i denna blogg än innan.
2, Vi kommer sätta ut en annons om Nemi & Luna. Situationen är ohållbar dessvärre.

Mer om allt detta senare. För nu ville jag mest säga "I'm back" och jag hoppas ni finns kvar där ute och vill läsa mer om tales about tails ligan.

3 kommentarer:

  1. Återigen slår jag ett slag för att ni ringer och pratar med Susanne.H Holmström hon är jätte duktig.

    http://www.kattproblem.se/pages.php?p=hembesoksmottagning

    SvaraRadera
  2. Em - kanske är det bara jag som har problem med dessa betalnings tjänster på telefon. Hur som, jag finner det mycket skumt när inga fasta priser skrivs ut för telefonsamtals rådgivning. Än mer skumt när man måste ringa för att få veta vad samtals paketen kostar dvs ringa för 20 kr per minut. Om det sen får mig att verka oansvarig för Nemi så får det vara så. Själv tycker jag hennes veterinär räkning säger en annan sak.

    SvaraRadera
  3. Heja husse!!! Och vi tycker ni är ett underbart hem för katterna som dessutom testat allt och gett massor av tid till Nemi
    Och Luna. Utan er hade de ju dessutom troligen inte ens levt idag. Massor av kärlek- Ida som bara lite halvt är tillbaka på internet ;) hälsa ligan och Kungen från mig också!

    SvaraRadera