Sidor

torsdag 26 maj 2011

Dåliga sidan

Idag hade vi fin besök och dum matte som jag är hade jag skrytit om min harmoniska flock. Då hände det som i stort sett aldrig händer, Ramses flög på Hobbe. Varför vet vi inte men jäklar vilken fajt. Sån typ av fajter har vi haft max 5 gånger sen vi skaffa katt för 6 år sedan! Vad som slog slint vet vi inte. Ramses blev dock sitt headstronga jag och låste sig helt på att fajtas. Hobbe försvara sig dock genom att pissa på Ramses. (Som sen hamna i duschen.) Husse fick sen tag i Ramses men blev biten. Hobbe försökte hela tiden komma undan då han inte är den katt som fajtas eller ens söker konfrontation.

Min ordentliga flock beter sig inte så här! Varför ska dem visa den sidan till när vi ha besök. Snacka om att skeenet bedrar. Så här är det normalt inte. Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar