Sidor

torsdag 21 april 2011

Språkfel

Jag har redan bett er ha överseende med att jag stavar som en kratta, att grammatik är något jag absolut inte kan och att jag gör sär skrivningar så det hette duga. Nu har "vi" kommit underfund med ännu en spåk brist hos "mig". Jag skriver ömsom i "jag form" och ibland "vi". Får ni inte ihop informationen i texterna eller blir osäkra på vem som gjorde vad ja fråga!

Jag ska försöka börja signera inläggen med namn så ni ser vem som skrivit och vart "jag:et" syftar. Matte kommer dock skriva den mesta texten.

Så:
Xtails - matte
Fluffboll - husse

/ Xtails

3 kommentarer:

  1. Jag som hoppades få komma in och rätta lite!
    /Kusinen

    SvaraRadera
  2. Kära kusin är det något jag vet är det hur farligt det är att ge dig lillfingret. :P Där till ska du rätta mig får du säga upp dig från ditt jobb och den typen av lön kan jag INTE erbjuda.

    SvaraRadera
  3. har läst så mycket du skrivit att "felen" liksom hör till... språket funkar för mig vännen! :)

    SvaraRadera